U hebt niets in uw winkelwagen.
Je bestelling
Hulp bij het plaatsen van een bestelling | Orderstatus per e-mail | Annuleren of wijzigen |
Terug naar Klantenservice |
Hulp bij het plaatsen van een bestelling
Bestellen bij ezHome.nl gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit vier duidelijke stappen waarbij je bepaalt hoe je het hebben wilt. Je bestelling wordt pas definitief na jouw bevestiging. Daarvoor kun je alles naar wens aanpassen.
Selecteer je producten
* Met de knop verder winkelen ga je terug naar de winkel.
* Heb je je bedacht? Klik dan op het kruisje om een product te verwijderen.
* Klaar met winkelen? Klik dan op Ga verder naar afrekenen.
Voer je adresgegevens in
* Klaar met je gegevens invoeren? Klik dan op Verder.
Kies je betaalmethode
* iDEAL-internetbankieren* Vooruitbetalen per bank/giro* Betalen bij de postbode (rembours) (€10,00)
* VISA, Mastercard of American Express via beveiligde verbinding
Bevestig je bestelling
In deze stap krijg je een overzicht van je bestelgegevens. * Klopt alles? Dan kun je de bestelling afronden met de knop Bevestig bestelling.
* Wil je iets wijzigen? Klik dan op Wijzig bestelling en pas je bestelling aan.
Orderstatus per e-mail
Na je bestelling wordt je via e-mail over elke stap op de hoogte gehouden:
Orderbevestiging
Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op. Je kunt ons bereiken op nummer 0475-853853
Betaalbevestiging
Indien je hebt gekozen voor Vooruitbetaling ontvang je na 1-3 werkdagen een bevesting van de ontvangst van je betaling via e-mail.
Verzendbevestiging
Zodra ezHome.nl je bestelling verstuurt, uiterlijk om 22.30 uur, ontvang je een verzendbevestiging met Post NL-pakketcode. Hiermee volg je eenvoudig je bestelling via de app / website van Post NL
Annuleren of wijzigen
Wil je een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan! Neem dan direct contact met ons op.
Is je order reeds onderweg? Dan kun je de bestelling actief weigeren. Je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met je op om tot een oplossing te komen.
Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kostenloos.