Je bestelling


Hulp bij het plaatsen van een bestelling Orderstatus per e-mail Annuleren of wijzigen
Terug naar Klantenservice    




Hulp bij het plaatsen van een bestelling

Bestellen bij ezHome.nl gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit vier duidelijke stappen waarbij je bepaalt hoe je het hebben wilt. Je bestelling wordt pas definitief na jouw bevestiging. Daarvoor kun je alles naar wens aanpassen.

Selecteer je producten

* Met de knop in winkelmandje voeg je een product toe. Wil je meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan.
* Met de knop verder winkelen ga je terug naar de winkel.
* Heb je je bedacht? Klik dan op het kruisje om een product te verwijderen.
* Klaar met winkelen? Klik dan op Ga verder naar afrekenen.

Voer je adresgegevens in

* In het scherm Je gegevens kun je jouw adresgegevens invullen. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van je bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.
* Klaar met je gegevens invoeren? Klik dan op Verder.

Kies je betaalmethode
Je kunt op de volgende manieren betalen. Aan sommige betaalmethoden zijn kosten verbonden, de bedragen staan tussen haakjes.
* iDEAL-internetbankieren* Vooruitbetalen per bank/giro* Betalen bij de postbode (rembours) (€10,00)
* VISA, Mastercard of American Express via beveiligde verbinding
Bedrijven kunnen ook op rekening bestellen. Neem contact op met onze Business Desk voor meer informatie over bestellen op rekening.


Bevestig je bestelling

In deze stap krijg je een overzicht van je bestelgegevens.
* Klopt alles? Dan kun je de bestelling afronden met de knop Bevestig bestelling.
* Wil je iets wijzigen? Klik dan op Wijzig bestelling en pas je bestelling aan.

Terug naar top van pagina

 


Orderstatus per e-mail

Na je bestelling wordt je via e-mail over elke stap op de hoogte gehouden:

Orderbevestiging

Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op. Je kunt ons bereiken op nummer 0475-853853

Betaalbevestiging

Indien je hebt gekozen voor Vooruitbetaling ontvang je na 1-3 werkdagen een bevesting van de ontvangst van je betaling via e-mail.

Verzendbevestiging

Zodra ezHome.nl je bestelling verstuurt, uiterlijk om 22.30 uur, ontvang je een verzendbevestiging met Post NL-pakketcode. Hiermee volg je eenvoudig je bestelling via de app / website van Post NL 


Terug naar top van pagina

 

Annuleren of wijzigen

Wil je een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan! Neem dan direct contact met ons op.

Is je order reeds onderweg? Dan kun je de bestelling actief weigeren. Je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met je op om tot een oplossing te komen.

Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kostenloos.