Garantie en defecten



Vragen en instellingen Garantietermijn Uitgesloten van garantie
Defect bij ontvangst Stappenplan garantie en defecten Kosten
Terug naar Klantenservice    




Vragen en instellingen

Heb je vragen over de werking van je Z-Wave apparaat? Raadpleeg dan onze lijst met vaak gestelde vragen.

Bij elk product kun je een overzicht krijgen van de meest voorkomende vragen. Klik hiervoor op de knop Vragen en instellingen bovenaan de productpagina. De productpagina van je Z-Wave apparaat krijg je door je model uit het linkermenu te kiezen. Als alternatief kun je de zoekfunctie gebruiken. Daarnaast is het antwoord soms ook terug te vinden in de bij het product geplaatste reviews. Klik voor het bekijken van de reviews op de link reviews op de productpagina.

Vind je hier geen antwoord op je vraag, neem dan contact op met onze klantenservice.


Terug naar top van pagina

 

Garantietermijn

ezHome.nl leeft de conformiteitseis uit de Wet Consumentenkoop na. Hiermee garanderen wij dat een door ons geleverd product naar de redelijke verwachtingen fungeert. Mocht je product defect raken, dan kun je natuurlijk ook op ons rekenen. ezHome.nl conformeert zich aan de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. In artikel 12 van onze Algemene Voorwaarden vind je informatie over garantie.

Voordat je een artikel retour zendt, moet je in het bezit zijn van een retournummer. Je kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice.


Terug naar top van pagina

 

Uitgesloten van garantie

De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:

  1. Gebroken schermen
  2. Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik
  3. Vocht- of waterschade

Terug naar top van pagina

 

Defect bij ontvangst

Indien je product direct bij ontvangst niet goed functioneert, dan verzoeken wij je zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Als wij het defect kunnen reproduceren zullen wij je een passende oplossing bieden.


Terug naar top van pagina

 

Stappenplan garantie en defecten

Wil je gebruik maken van je garantie? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij je retour zo soepel mogelijk afhandelen.

  1. 1 .Meld je RMA bij ons aan via je Account -> RMA aanvragen, wanneer je geen account hebt aangemaakt kan je de RMA aanmaken via de volgende link: RMA voor gast
  2. 2. Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je verzoek.
  3. 3. Print je RMA-aanvraag en doe deze bij de te retourneren producten.
  4. 4. Na ontvangst van je zending, stuurt ezHome.nl een ontvangstbevestiging via e-mail .
  5. 5. Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug, afhankelijk van je wens.

Terug naar top van pagina

 

Kosten

De kosten voor het opsturen naar ons zijn voor eigen rekening. ezHome.nl draagt de kosten van de retourzending van het gerepareerde of vervangende product.


Terug naar top van pagina